Send e-post til kundeservice og få svar innen en virkedag, eller raskere om nødvendig.

Hvordan finne frem til produktene?

Hvis du vet hvilke produkt du vil finne kan du søke det opp i det hvite søkefeltet øverst på siden. Alternativt kan du bla deg frem i menyen/kategorilistene på venstre side. Eventuelt sende forespørsel til kundeservice.

Hvordan bestille?

For å bestille produkt klikker du på "legg i handlevognen". Når du har lagt produktene som du vil bestille i handlevognen klikker du på "videre til kassen". Følg stegene fremover for å angi adresse, velge frakt og betalingsalternativ og til slutt fullføre ordren ved å klikke "bekrefte bestillingen.

Må jeg opprette kundekonto?

Det er ikke nødvendig å registrere kundekonto for å bestille. Det kan likevel være praktisk for eventuelt senere bestillinger og for å sjekke ordrestatus etc. Med kundekonto har du oversikt over din ordrehistorikk, dine henvendelser, favorittprodukter, kundeopplysninger, alternative adresser, påmelding til mailingsliste etc. Registrerte kunder vil også kunne ta ut bonus på etterfølgende bestillinger.

Forhåndsbetaling?

Betaling kan gjøres direkte i nettbutikken. Ved utsjekking velger du alternativet QuickPay betaling med visa/mastercard. Etter at du har fullført og bekreftet bestillingen videresendes du til QuickPay for å gjennomføre betalingen av ordren.

Problem med betalingen?

Betalingen ble ikke fullført.

Bestillingen blir registrert så snart du klikker på knappen for å sende/fullføre bestillingen. Dersom du har valgt å betale med visa/masterkort og betalingen ikke blir fullført vil bestillingen din settes på «vent» til betalingen eventuelt blir betalt på et senere tidspunkt, innen 1-2 dager. Dersom du ønsker bestillingen, selv om betalingen feilet, gir du oss beskjed om det, så endrer vi betalingen til «faktura» og sender varene til deg med betalingsgiro (ingen ekstra kostnad).

Mangler informasjon om produktet?

Jeg ønsker mer opplysninger om produktet, men finner ikke informasjon på nettsiden.

På en viss andel av produktene har vi lagt til et bakgrunnsbilde med mer detaljert informasjon om innhold og dosering etc. Innholdsbeskrivelse og produktbeskrivelse skal finnes på produktsidene, men noen av produktene kan likevel ha mangelfull informasjon. Dette er noe vi jobber med mer eller mindre kontinuerlig for å få på plass, men send oss gjerne et hint om det er bestemte produkter med utilstrekkelig informasjon, så noterer vi det ned og setter det opp på prioriteringslisten.

Angre bestilligen/returnere varer?

Har du mottatt en vare som du angrer på at du bestilte, eller som du ikke er fornøyd med, kan du sende tilbake og du blir kreditert for varen så snart vi har mottatt den i retur. Vi har ikke en bestemt tidsfrist for retur, men det er fint om du ikke venter altfor lenger om det er noen produkter du skal sende tilbake.